No fa gaire vaig començar un dels meus somnis, la carrera de CAFE....era com fer una marató....primer curs, segon, tercer i ja estem a quart, aquest setembre últim any de la meva particular marató, s'apropa el kilòmetre 42, bé, realment són 42,195 metres. Sembla mentida però aquest somni pràcticament ja és realitat!!
miércoles, 20 de julio de 2011
Arribant al final
No fa gaire vaig començar un dels meus somnis, la carrera de CAFE....era com fer una marató....primer curs, segon, tercer i ja estem a quart, aquest setembre últim any de la meva particular marató, s'apropa el kilòmetre 42, bé, realment són 42,195 metres. Sembla mentida però aquest somni pràcticament ja és realitat!!
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario